سامانه ثبت نام و مصاحبه  Members  
 
 
 


ورود داوطلبان به سامانه



 
اعلانات استاد محور
نحوه ثبت نام داوطلبان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری به شیوه استاد محور
موضوع شماره : 2107

داوطلبانی که طبق آیین نامه ی پذیرش دانشجو بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری به شیوه استاد محور  واجد شرایط پذیرش در دوره ی دکتری بدون آزمون باشند، می توانند از طریق این سامانه ثبت نام نموده  و نسبت به تکمیل پرونده و ثبت نام اقدام نمایند.

مراحل ثبت نام  به صورت زیر انجام می شود : 

1- ابتدافراخوان پذیرش دانشجو به شیوه استاد محور را مطالعه کرده و در صورتی که شرایط لازم را احراز می نمایید، نسبت به ثبت نام اولیّه در سامانه اقدام کنید.

2- با ثبت نام اولیّه در سامانه یک کد رهگیری دریافت خواهید کرد که می توانید در مراجعات بعدی برای ورود به سامانه به عنوان رمز ورود از آن استفاده نمایید. این کد رهگیری را یاداشت کرده و نزد خود نگه دارید.

3- از قسمت ((ورود داوطلبان به سامانه)) از منوی سمت راست این صفحه می توانید وارد صفحه ی ورود داوطلبان به سامانه شده و با کد ملّی و  کد پیگیری ثبت نام به این سامانه ورود پیدا کنید.

4- با ورود به بخش داوطلبان سامانه نسبت به تکمیل پرونده ی الکترونیکی و ارسال مدارک مورد نیاز اقدام شود.

5- پس از تکمیل و بارگذاری مدارک مورد نیاز، پرونده الکترونیکی را جهت بررسی اولیه تأیید نهایی نمایید.

6- ضروری است در منوی سوابق تحصیلی و احراز شرایط اولیه، مطابق قوانین و مقررات مربوطه اطلاعات خود را وارد نماید. در صورت نبود شرایط ذکر شده در بند مربوطه، امکان ارسال پرونده الکترونیکی برای دانشجو مقدور نمی باشد.

7- همچنین در صورتی که دانشجو اطلاعات خلاف واقع وارد نموده و پرونده خود را ارسال نماید، پس از بررسی و اعتبارسنجی درخواست ها، ضمن حذف درخواست نامبرده مطابق مقررات با ایشان برخورد می گردد.

تذکر مجدد: چنانچه داوطلبی در ثبت نام اولیه با وارد کردن اطلاعات نادرست، موفق به دریافت کد کاربری و رمز عبور شده و مدارک خود را بارگذاری نماید، پس از اعتبارسنجی و کارشناسی مدارک و مستندات مربوطه و آگاهی از اطلاعات خلاف واقع، ثبت نام لغو خواهد شد.